Rendszeres ellenőrzés

2019. március 1-től ingatlanjainkban rendszeres ellenőrzést vezettünk be.

Az új szabályunk értelmében, 3 havonta minden házban ellenőrízzük az ingatlan állapotát és tisztántartását. Az ellenőrzés a házak/lakások egészére (beleértve a szobákat is) kiterjed.

Jelenlegi lakóinkat már korábban, írásban értesítettük az ellenőrzések bevezetéséről, s minden alkalommal előzetesen tájékoztatjuk bérlőinket, hogy melyik ingatlanban mikor várható a felmérés. 

Az ellenőrzés során felmérjük az ingatlan általános állapotát és tisztaságát, ellenőrizzük a füstjelzőket és az egyéb tüzvédelmi felszerelések (pl: a tűzoltókészülékek és tűzválló takarók meglétét), menekülési útvonalak szabadon tartását, a nyílászárókat, és a házban előforduló meghibásodásokat, szükséges javításokat.

A felismert problémákat feljegyezzük és gondoskodunk a mielőbbi elhárításukról.

Az ellenőrzés célja, hogy házainkat méginkább biztonságosabbá, tisztábbá és jobbá tegyük, s így a lehető legjobb bérlési körülményeket biztosítsuk bérlőink számára.

A rendszeres ellenőrzések lehetővé teszik, hogy a felmerülő hibákat már kialakulásuk kezdeti szakaszában észrevegyük, s elhárításukkal megakadályozzuk, hogy nagyobb problémává váljanak.

Lakóinknak továbbra is több különböző lehetőséget biztosítunk az ingatlanokban és szobájukban előforduló problémák és szükséges javítások jelentésére, ugyanakkor, tisztában vagyunk vele, hogy bérlőink elfoglalt életmódja nem mindig ad arra lehetőséget, hogy a problémákat időben jelezzék felénk. Ahhoz azonban, hogy házainkban folyamatosan megfelelő körülményeket tudjunk biztosítani, szükséges, hogy a lehető leghamarabb értesüljünk az esetleges meghibásodásokról, s ezt csak úgy tudjuk biztosítani, ha rendszeresen ellenőrizzük az ingatlanok állapotát.

Fontos, hogy ezek az ellenőrzések nem helyettesítik, hanem kiegészítik a hibák bejelentését. Továbbra is nagyon fontos, hogy minden kedves ügyfelünk jelezze, ha bármi meghibásodást, javítani valót tapasztal az általa lakott ingatlanban.