Panasztétel

Panasztétel 

A Letting Base Limited hivatalos panaszkezelési eljárással rendelkezik, amelyet az alábbiakban ismertetünk:

1. Ha panasza van a Letting Base Limited eljárásával, munkatársával vagy bármilyen, cégünket érintő dologgal kapcsolatban, kérjük, jelezze a  problémát irodánk egyik munkatársának akár személyesen, akár elérhetőségeink egyikén. Célunk, hogy megértően, tisztességese, gyorsan és az ön számára legkedvezőbben kezeljük a problémát.

2. Ha úgy érzi, hogy munkatársunk nem oldja meg az ügyet az Ön megelégedettsége szerint, kérjük forduljon irodánk vezetőjéhez.. Az iroda vezetője (Gilicze István) megpróbálja megoldani az ügyet a panasz benyújtásának napján, s ha ez a panasz jellegéből adódóan vagy bármi miatt nem lehetséges, akkor a lehető legrövidebb idő alatt.

3. Ha az Irodavezető válaszát/intézkedését nemtalálja elégségesnek, kérheti tőle,  hogy a panaszt továbbítsa a cég vezetője felé. Alternatív megoldásként ön is írhat a Cég tulajdonosának (Szabó László) a levelet irodánk címére (487 Holloway Road, London N19 4DD)  címezve. A levélben kérjük megadni, hogy miért nem érzi még megoldottnak az ügyet és milyen további lépéseket kíván a Letting Base Limited részéről tenni, hogy panaszát teljes mértékben megoldhassuk. Levelének átvételéről 3 munkanapon belül visszaigazolást kap. A visszaigazolás azt is tartalmazza, hogy a., mi hogyan értelmezzük panaszát és b., mikor számíthat részletes válaszra. 

Ha az ügy megoldásához szükséges, akkor előfordulhat, hogy további információt is fogunk öntől kérni.

Cégünk vezetője teljes körűen kivizsgálja panaszát, és a vizsgálat hivatalos írásbeli eredményét 15 munkanapon belül megküldjük az ön számára.

 

4. Törekszünk arra, hogy minél előbb végleges megoldást kínáljunk az adott problémára, de időnként előfordulhat, hogy az ügy megoldása több időt igényel, mint általában. Minden esetben, legkésőbb a panasz beérkezésétől számított ötödik hét végére a Letting Base Limited az ügyvezető igazgató levelével végleges választ ad. Ehhez csatolni fogjuk a The Property Ombudsman ügyfeleknek szóló útmutatóját..

5. Ha még mindig nem elégedett a Letting Base Limited lépéseivel, akkor a következő címre továbbíthatja panaszát: The Property Ombudsman, Milford House, 43-55 Milford Street, Salisbury, Wiltshire, SP1 2BP (Telefon 01722 333306 vagy e-mail: admin @ tpos.co.uk).

6. Az ombudsman megvizsgálja a panaszát, figyelembe véve az Ön és a Letting Base Limited által tett lépéseket és felvetéseket.  A The Property  Ombudsman megtagadhatja a panasz kivizsgálását, ha a probléma több mint 12 hónappal korábban történt, mielőtt írásban panaszt tett a Letting Base Limitednél, vagy a panaszát a The Property Ombudsmanhoz tött, mint 6 hónappal a Letting Base Limited cégvezetőjének döntését/válaszát követően fordul. 

7. A Property Ombudsman Hivatal megpróbálhatja rendezni a vitát Ön és a Letting Base Limited között. Ha ez sikertelen, a The Property Ombudsman megvizsgálja az összes vonatkozó tényezőt, és annak alapján hoz döntést, amit a körülmények között tisztességenek tart.

8. A vagyonvédelmi ombudsman megküldi döntését Önnek és a Letting Base Limitednek. Ön elfogadhatja vagy elutasíthatja ezt a döntést. Ha elutasítja a The Property Ombudsman  döntését, ez a döntés érvénytelenné válik és ön szabadon tehet további lépéseket, ha szeretne. Ha jogi lépéseket kíván tenni, akkor ezt megteheti. A The Property Ombudsman döntése nem érinti az ön törvényes jogait.