Hibabejelentés módja

Kérjük, hogy azonnal jelents nekünk minden meghibásodást, amint észreveszed, hogy elkerülhessük egy nagyobb probléma kialakulását, az ingatlanban  keletkezett kár növekedését és a te és  a többi lakó esetleges egészségkárosodásod/egészségkárosodását. Ha úgy látod,  hogy karbantartásra/javításra van szükség az általad lakott ingatlanban szólj nekünk az első adandó alkalommal! Különösen igaz ez azokra a meghibásodásokra, melyek károsíthatják az egészséget ( pl: hibás elektromos vezeték) az észlelést követően azonnal jelentsd, mert a javítással járó problémák vagy az ingatlanban lévő körülmények szintén árthatnak az egészségednek! Fontos azonban, hogy a hibabejelentésnél mérlegeld a meghibásodás sürgősségét és annak megfelelően jelentsd. Pl: ha elromlik a mosógép az kellemetlen és fontos, hogy minél előbb megjavíttassuk vagy cseréljük, de nem számít sürgősséginek, ezért kérjük, hogy az ilyen jellegű problémát ne a vészhelyzet esetére fenntartott telefonszámunkon jelezd az éjszaka közepén /mert akkor ráadásul szerelőt sem tudunk hívni/, hanem vagy hívj minket nyitvatartási időben (09.00-17.00 óráig H-P-ig) vagy jelentsd nekünk a problémát emailben ( info[at]lettingbase[dot]com ). Ha viszont, pl. csőtörés van éjjel 2-kor és ömlik a víz a lakásba, kérjük, ne várj reggelig, hogy kinyisson az irodánk és akkor jelentsd a problémát, hanem azonnal hívd a vészhelyzet esetére fenntartott telefonszámunkat (07446990020) és jelentsd nekünk, hogy mi a baj.

Gázszivárgás vagy szénmonoxid mérgezés esetén azonnal hívd a 0800 111 999 –as számot!

 

Mielőtt bármilyen hibát jelentesz nekünk, kérjük, győződj meg a következőkről:

1. Elektromos hiba – Áramhiány esetén ellenőrizd le, hogy a., a feltöltőórán van összeg/pénz a szolgáltatáshoz. ; b., az áramszolgáltatónál nincs probléma az általad lakott ingatlan áramellátásában. Az utóbbi esetben kérdezd meg a szomszédokat, hogy ők tapasztalták-e az általad észlelt hibát!

2. Nincs gázszolgáltatás –Ellenőrizd le, hogy a., a feltöltő órán van összeg/pénz a szolgáltatás igénybevételéhez!; b., a gázszolgáltatónál nincs probléma az általad lakott ingatlan áramellátásában. Az utóbbi esetben kérdezd meg a szomszédokat, hogy ők tapasztalták-e az általad észlelt hibát!

3. Nincs melegvíz és/vagy fűtés – Győződj meg róla, hogy a bojler víznyomása 1-1,5 bar között van! Gázbojler esetén lásd a 2-es (Nincs gazszolgaltatás) pontot további ötletért!

4. Háztartási készülékek nem működnek – Ellenőrizd le, hogy a dugvillában található biztosítékot (pl: vízforraló, kenyérpirító, stb)és a konnektor kapcsoloja fel van kapcsolva! Lásd az 1-es pontot (Elektromos hiba) további ötletért!

 

24 órás telefonszám vészhelyzet esetén: 07446990020

Kérjük, hogy csak vészhelyzet esetén hívd a fenti számot irodai nyitvatartáson túl! Kisebb hibák jelentésére emailen vagy telefonon van lehetőség irodai nyitvatartás (H-P: 09.00-18.00)alatt.

Általános hibák bejelentése a Letting Base Limited alábbi elérhetőségein lehetséges:

  • hívj minket a 02072812328-as telefonszámon irodai nyitvatartási időben (9am-6pm, Monday-Friday)!
  • küldj nekünk emailt az info[at]lettingbase[dot]com emailcímre!
  • elérhetőségeink teljes listája megtekinthő a www.lettingbase.com oldalon!

 

Milyen információt kell megadnod, amikor jelentesz nekünk egy hibát?

  • Teljes neved;
  • Címed (ahol a hiba elhárítására szükség van);
  • Telefonszámod, melyen szükség esetén elérhetünk további információkért vagy időpont egyeztetés miatt;

Mikor lenne a legalkalmasabb a javítás;

  • Bármilyen speciális igényt, pl: halláskárosult vagy és nem hallod meg a kapucsengőt;
  • További fontos részletet, melyet fontosnak tartasz a hibával és elhárításával kapcsolatban;